Bugar och bockar

För att nämna att detta är min fjärde blogg så är jag nog mest nöjd med den här. 
Älskar designen, älskar hur min fina pojkvän och syster hjälpt mig med headern och designramen. Ni är bäst.
 
Och andra sidan tror jag att jag bara kör på, skriver min vardag i text och bildformat. Finare kan det inte bli? 
Måste dock skynda mig och springa till bussen snart, de har blivit en otrolig vana att alltid gå i sista minuten. 
 
Efter skolan blir det fika med Sebastian och sen ska jag hem och ha serie maraton, tror att the walking dead står på schemat. Min syster från Stockholm är även här också, hur fint?
Fick även B i historia igår, och jag som verkligen trodde att jag bara skulle få E. Fick beröm på dansen också. 
Och under alla omständigheter fick jag även tillbaka en av mina närmaste vänner efter mycket om och men. 
 
Livet leker för tillfälligt, men jag har nog aldrig varit lyckligare. 
 

Kommentarer
Postat av: Eviz

Så lite så min fina syster :) <3

Svar: du är bäst! <3
Meygan Phanngam

2012-11-23 @ 10:00:56
URL: http://nattstad.se/simsmaniac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0