touch my own skin, and hope that i'm still breathing

Har ont i naveln för att piercing gör ont, eller om det bara gör ont att ha en lång/hängade piercing i eller något ingen aning, men iaf så gör det ont. Bara att notera det tänkte jag.
 
Idag? Har jag jobbat med mina små konfirmander haha. Lekt Maria med jesubarnet. Och sjungit en hel del. 
Imorgon blir det dans, plugga, hoppas att jag blir klar med referatet så jag kan göra klart de sista på fredag och lämna in det lite i förtid så att jag kanske kan få tillbaka det och rätta felen eller något. 
Hoppas jag inte har några fel (men känner på mig att jag kommer ha massor) för jag hatar att skriva referat. 
Det på riktigt sög. Alltså, på ritkigt. 
 
Nu? 
Har jag ingenting att berätta. 
 
Och ja, tjejen som saknar sitt långa hår, och fundera på att inte ha lugg på ett tag, tröttnat. Faktiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0