Första dagen i skolan

Började vid halv nio. Denna veckan är en chillvecka tydligen. Och det händer i princip ingenting viktigt alls.
Ska lämna in min dator imorgon och hoppas på att jag får en ny. 
Vi har fått en ny klassförståndare som är helt underbar, hade han i natur förra året och kan inte vara nöjdare. 
Dock har jag inte han som mentor, utan bara klassförståndare. 
 
Förutom det så verkar klassen faktiskt ganska bra. Vi är 23 tjejer och 7 killar. Haha. 
Det bästa är iallafall att det inte känns som de kommer bli lika mycket gruppering som det vart i förra klassen. 
Jag tror att detta kommer bli en kanon klass om alla är villiga till det! 
 
Fått nytt skolbusskort och all sån skit.
Dansen börjar nästa vecka och jag konstigt nog är jag faktiskt ganska glad. Väldigt glad. 
Trodde jag skulle vara tröttare än vad jag är, men är faktiskt ganska pigg och happy! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0