göttans

Kom nyss hem från Jakob och Alexandra med Samuel. Vi såg på Dexter och någon konstig ching chong film (okej dom pratade thailändska), myste massor, och typ.. sov. 
Jag överraskade Samuel genom att åka till honom innan han skulle repa. Han blev lite paff, men han blev nog glad ändå. Vi åkte sedan in till Hultsfred som sagt. 
Josefinis följde med mig hem, och vi sitter och pratar och snart ska hon iväg. Så jag blir själv </3 haha. 
 
Men jag lever. Jakob har den mest underbaraste katten ever. Som älskar att kela och mysa! 
Fick med mig en tröja av gullet också, ska sy om den till ett linne, bara för att jag är världens snällaste tjej. 
Känns jätteskönt faktiskt att börja sy igen, även fast det inte är något stort.
Måste. Börja. Ordentliget. Snart. Ja. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0