Något som går att äta men är mycket farligt

Haha åh. Rubriken <3 
Åkte in till Bella vid 7 imorse. Vi satt och pratade, fixade oss, drog iväg till skolan, sen till ungdomsmottagningen, apotektet, affärerna, och till slut så köpte vi en glass. Haha. 
Kom iallafall hem med lite nya underkläder. Så nöjd som jag är! Fick två bh'ar av finisen och köpte trosor för bara 38 kr! Vilket fynd! Dom sitter som ett smack också! 
 
Sen drog vi ut till stallet, och jag fick rida på riktgt för typ första gången i mitt liv.
Dog nästan av rädsla men det gick bra ändå. Var så rädd att hästen skulle känna av att jag var rädd och bli rädd själv så försökte ändå hålla mig lugn! 
 
Efter det så åkte vi hem till Bella och lekte skattjakt med födelsedagsbarnet. 
Det blev mittemellan och Linnea sög verkligen på att hitta sin present även fast den va rakt framför henne x-antal gånger. Det kan inte vara lätt att vara du ibland gumman. 
 
Sedan skulle jag hem. Mötte upp Jesper på vägen hem så vi gick och snackade lite om allt mellan himmel och jord, och sen åkte jag med tåget! 
Nu är jag äntligen hemma. Ska packa klart och imorgon åker jag till mamsen. 
 
åh bilden på underkläder är åt fel håll, men jag orkar verkligen inte rotera den...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0