You're not good for me, baby you're not good for me, but i want you, i want you

Hej! 
Har varit i Växjö hela helgen och för att göra det lite kort vad jag gjort som senaste dagarna så orkar jag inte mer än att lägga upp bilder och skriva typ. lite eller något.

Jag har ätit något som kallas Suki. Det är typ seafood som är asgott... 
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det :( haha. sjukligt gott var det iaf.
 
 
Sen så följde jag med min mor och plockade kantareller. Vet inte om hon är mästaren på att hitta skogens guld, men fyfan vilka ställen den kvinnan har. Tog inte måga år och dagar förrens vi fick såhär mycket. Och hon sa att det ens var mycket?! 

 
Idag vaknade jag vid 9 för att åka in till Växjö, hämta ut ett paket till Samuel för att jag är en väldigt snäll människa, och ta bussen hemåt. Nu är jag trött och sliten och tänker se dumma mej 2 för att jag varit överallt och ingenstans hela helgen. Det ösregnade här i Hultsfred och mitt hår blev blött och jag blev ledsen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0