inspiration

Jag är så trött på att inte våga ta ut svängarna och klä mig som jag vill. Eller kunna färga mitt hår hur jag vill, både för att det är svårt att färga håret på mig då det är tjockt och riktigt svart. Och det är jobbigt att sticka ut i ett litet samhälle utan att vara utpekad och utskrattad åt. 
Jag tror man måste ha den psykiska orken att orka ta imot all avundsjuka och skitsnack om man vill sticka ut.
Och snart, så har jag tröttnat på att följa strömmarna. Jag vill ta ut min stil, jag vill klä mig hur jag vill, se ut hur jag vill och ändå vara riktigt jävla snygg.
 
Men först och främst... ska jag skaffa en hatt haha. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Är i exakt samma situation som du så förstår precis vad du menar. Och speciellt när man bor i Hultsfred. Jag menar, Hultsfred är världens största skitsnacks håla. Och hänger man inte med, är man en outsider.

Svar: Ja, det är sjukt, hatar detta samhälle, vill bara härifrån
Meygan Phanngam

2013-02-28 @ 08:22:51
URL: http://emmaww.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0