tjabba tjena halo

Hej! 
Idag har det varit en jobbig dag i skolan då jag har varit lite småsjuk. Haft fett ont i halsen och hostat lite sisådär. 
Men det är väl bättre nu antar jag, får hoppas på det iaf! 
Jag är trött som fan för övrigt, och vad ska man egentligen göra när man är trött? 
 
Duktig som jag är så gjorde jag klart inlämningsuppgiften i samhäll, samt en läxa i spanska. 
Så det är iaf klart.
 
Idag i skolan så kom även Bellas gulliga syster till skolan med nutella och vanilj bullar som lyste upp vardagen.
Och idag gick jag med skinnjacka även fast de va ganska kallt på kvällen så var de fett härligt att gå med den idag. Men tror de blir täckjacka imorgon ändå haha. 
 
Jag trodde första dagen i skolan skulle vara jobbig, men eftersom vårkänslan är på topp.. och det faktiskt känns skötn att de bara är 3 och en halv månad kvar till sommarlovet. Så kände jag att "vafan ska man vara sur för?" 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0