Ett. Presentera mig själv.

Hej. Mitt namn är Meygan. Bor i Silverdalen, ligger lite utan för Hultsfred. Går ettan i Vimmerbygymnasium. Är sprallig, glad och spontan. Ärlig och inte blyg. Väldigt känslosam. Älskar att se på romantiska filmer och mysa framför tven eller sängen. Sover helst med någon. Och älskar kladdkaka. Jag har världens finaste vänner, och världens undarbaraste mamma. 
 
Jag är väldigt upptagen och kärleksfull mot människor jag möter. Jag dömmer inte och är väldigt duktig på att lyssna och finnas. Men som de flesta andra som går på denna jord så är jag tanksprid, väldigt tanksprid och tänker ibland för mycket, jag kan se ner på mig själv väldigt mycket. Men försöker att stay positiv! 
 
Mitt liv är rättså bra. När jag minst anar det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0