one step closer

Hej, suger på att blogga. Tack jag vet. Men hej. 
Vad ska jag säga? Just nu funkar det, jag lever.
Första veckan efter jullovet har gått fort som vanligt, det är sjukt hur allting kan ändras på dagar. Tonåren går så fort, jag hinner inte direkt med. 
 
Iallafall hade jag matteprov idag, och med mycket om och men hoppas jag det gick bra.
Men en mattesnille, de är jag nog inte trots allt.
 
Jag älskar mina vänner, som alltid finns där för mig, som aldrig dömer, är ärliga och pålitliga. Ni är finast. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: gud

älskar dej med finaste vännen!<3

Svar: Älskar dig <3
Meygan Phanngam

2013-01-12 @ 01:13:58
URL: http://ffuckmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0