dör, långsamt

Mitt liv just nu rullar på, så fort att jag knappats hinner med. Vilket bidrar till att skoluppgifterna knappst hakar på det heller. Så nu blir det att prioritera skoluppgifterna och inlämningsuppgifter, samt prov och massa rester.    Inte trodde jag att jag hade så mycket, och allt ska vara klart på bara 2-3 dagar?! För på torsdag tar jag mitt fina sommarlov, och åker iväg.  Jag må inte har något jobb denna sommaren, men då kan jag åtminstone blogga jätte mycket och använda mig av min kreativitet istället och göra massa annat roligt ute i vildmarken i eller storstadens gator.  studenten, och läger. Jag har badat badtunna och bastat, försökt att gå linbana men vägrade gå längre efter första stationen så jag fick gå ner, feg som jag är, men är iallafall nöjd att jag vågade ta mig upp.   Min mobil så har en gammal telefon, men det får duga ett tag tills jag skaffar en ny. Jag vill verkligen ha en mobil som är lite stöttålig, och är den inte stöttålig så kan man alltid skaffa silikonskydd så att den blir stöttålig, jag har alltid haft mobiler som går sönder eftersom jag antingen råkar tappa dom, eller så har jag bara så extremt otur att de går sönder ändå. Och sen har jag haft mobiler som varit så små och gamla att de inte ens finns skydd till dom.    Hur eller hur så går det att nå mig, men jag har förmodligen inte era nummer, så tycker ni att jag är värd att ha erat nummer så skicka iväg ett litet gullgit sms med erat namn på!    Pusssen, ni får en bild på mig och Nadia på hennes bal :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0