Lever i vardagen, njuter av stunden

Idag följde jag med min syster till Vimmerby för att handla lite grejer exempelvis kläder, bara för att vi kan. 
De blev ett par shorts som jag kollat på ett bra tag och bestämde mig för att köpa när dom ändå var på rea, även fast dom är en storlek för stor så är de ingenting som märks så värst tydligt, i värsta fall får jag väl krympa dom i tvätten, men de får vi väl hålla tummarna på att jag slipper.
 
Vi åt thai bufe och tog sedan en fika. De blev en varm choklad i detta åskväder för att sedan bege sig hemmåt för att fira Mattias som fyllde 15 år igår. 
Marängtårta och jordgubbstårta blev de serverat och sedan så spelade vi sjuan för att fördriva tiden. 
Och nu sitter jag här, ska förmodligen fortsätta kolla på once upon a time eller se säsong 3 av teen wolf
 
Min dag har varit fin, och mycket prat och skratt har de blivit av. Fint det där, må jag säga! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0