Speedis

Har varit en fin kväll med bästa. Vi har väl som vanligt pratat om allt möjligt mellan himmel och jord, saker som vi gjort, saker som vi inte gjort, saker som vi ska göra, eller saker som vi önskade hade hänt. 
Allt detta kan man göra med denna underbara människa, och jag är så glad att jag har dig som en av mina allra få finaste vänner. Håller dig hårt, så länge som de bara går. Älskar dig.

Nu när jag nyss hoppat ut från duschen är natten nästan svart, det märks att de är sommar och för första gången idag, njuter jag verkligen av att det är sommar. 
Jag må inte har något sommarjobb, eller något att göra som är planerat i sommar, men bara det, har jag märkt idag, är det som är de bästa med hela sommarlovet. 
Jag behöver inte stressa ihjäl mig på alla måsten, och allting som ska planeras eller inte, som jag otroligt nog gjort hela hösten och våran, utan jag kan bara slappna av. 

Därför unnar jag mig idag, med en varm kopp citron te.  och ett avsnitt av once upon a time som förövrigt är fett kung och jag tycker ni som älskar Disney med mer edge ska se den, den är fett bra. Utöver det har jag bestämt mig, att jag har all tid i världen att blogga satan, och ligga järnet. Skriva av sig och dela med mig. Varför har jag inte tänkt på det tidigare? 

Bilderna är tagna från http://ffuckmylife.blogg.se/, neas blogg!    

Kommentarer
Postat av: kungeN

älskar dej med finaste syster!

Svar: Du är som en syster för mig, bästa du <3
Meygan Phanngam

2013-06-20 @ 00:47:23
URL: http://ffuckmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0