tralalala

Lever i en helt ny värld... like... this? 
 
 

just kidding. Mår lite bättre nu, känns som ju mer jag vilar destå piggare blir jag :) 
Min påsk har varit bra, jag har ätit påskmat båda till middag och lunch, och blir väl det till middag nu med.
Jag har hostat upp slem, och snorat som en jag vet inte vad, men det får jag leva med.
Min huvudvärk börjar gå över, men brukar komma lite senare på kvällarna, ni vet när man tänker för mycket, och sen är man sjuk på det också, inte så jättebra kombo. 
Idag tvättar jag för att ha något att göra och för att de kanske behövs, och imorgon kanske jag ska vara med Bellzur och på tisdag kommer älsklingen. YEAH. 
 
juste ja, fråga mig något på: http://ask.fm/MeyganPhanngam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0