KÄRLEKSILLUSIONER

Precis som alla andra så har jag haft höstlov. Och jag har spenderat mitt höstlov med min favorit. 
Vi har sovit tillsammans i 9 nätter och pussats galet i 10 dagar i sträck. 
Ändå har jag inte fått nog. Skulle nog kunna dubbla dagarna och bara dega från ljus till mörkt. 
Har inte ens uppfattat att vi faktiskt har vridit fram tiden 1 timme heller. Eller har vi vridit tillbaka? 
 
Hur som helst, så är det skola imorgon. Har fått för mig att det är filmtema imorgon så vi ska förmodligen bara kolla på massa filmer på teatern och Vimmerby bio. Om jag har rätt så är det så sjukt azum. 
På tisdag ska jag förmodligen jobba och sen så är min vecka ganska lugn. 
Stressar till och med inte med skolarbeterna heller. Ahhh, jag glider verkligen på ett bananskal right now! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0