HE KEEPS ME WARM

Åh min tröja kom hem igår. Jag färgade mina toppar eller blekte dom så dom blev ljusare. 
Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra efter det. Tror jag ska färga det vinrött eller mörklila. Får helt enkelt se.
Nu har svenska. Vi jobbar med en filmanalys om "Köpmännen i Venedig".
Kul att den filmen sög, alltså bokstavligt sög. Menmen. Man får väl helt enkelt bara kötta. 
 
Imorgon så ska vi ha dansuppvisning som lär bli som en redovisning där våra lärare ska bedömma våra danser.
Det ska bli väldigt kul. Mindre kul att Nea håller på att bli sjuk. Och om hon är sjuk så kommer jag inte kunna visa upp även fast jag är frisk. Så jävla fail :( 
 
Men men, ungefär så här ser jag ut idag: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0