I WILL NEVER FORGET OUR FIRST KISS

touching him is like realizing all you ever wanted was right infront of you. 
 
Haft den mysigaste helgen med mitt hjärta. Vi har sett på idol, kollat lite på film, sovit, ätit, myst, sjungit, umgåtts med min familj och mått allmänt bra.
Nu får jag dock inte träffa han förrens på lördag (tror jag?) men efter nästa helg så är det ju faktiskt höstlov!
Jag kan inte sova förövrigt. Vet inte varför. Kanske för att sängen är ovanligt tom och stor och jag känner mig ensam. Alltid lika jobbigt när söndagen närmar sig och man verkligen fattar att man måste stå ut med ännu en vecka innan man får vara med varandra igen. Åh. 
 
Men gud, han är ju så vacker. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0