en massa hår

Idag tog det extra lång tid att platta mitt hår. Har ingen aning om varför, kanske för att det var så längesen jag plattade det, och jag bara var allmänt seg?

Pratade iallafall med min finaste i telefon en stund. Det var mysigt, han är mysig.
Känns så skönt att kunna prata med honom. Jag kan verkligen säga allting mellan himmel och jord och det är så fint.

Nu sitter jag i min säng, ska förmodligen sätta på någon serie eller bara lägga mig och vila alldeles strax.
Invänta morgondagen och hoppas på att den går fort till klockan 6 och sen att tiden stannar. Hade varit något det.

Hur som helst, mitt hår har börjat bli långt nu. Det är så fint, lent och mjukt. Blir så glad bara jag tar på det.
Så blir det när man vårdar sitt hår. Jag är så sjukt nöjd.
Samtidigt som jag tycker det är tråkigt så är jag ändå nöjd över att det är friskt.
Hihi. Puss.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0