:))

"Det hade varit lite av en lögn om jag sa att jag inte överanalyserade våran situation. 
Jag vill så gärna veta vart vi står. För jag tär snart mitt hjärta itu."
 
Befann mig i Västerviks sjukhus runt 2 tiden för att röntga min njure. Det gick förvånansvärt bra och jag är glad. Tog bara 10 minuter. Och efter det svängde vi in på donken för att jag skulle få köpa en McFlurry Daim med kolasås för belöning åt lilla mig. 
Håller på att skriva en inledning till en rapport i samhäll. Har dock inte bestämt vilket ämne jag ska skriva om än. Har en rad idéer i huvudet men inget som riktigt fastnat.
Imorgon ska jag även på luppen för att representera elever på vårat gymnasium och berätta om saker som kan förbättras. Vilket är en hel del. Jag ska inte hålla min mun stängd en sekund. 
 
Förutom det har jag hittat ett nytt otroligt onödigt spel som tar alldeles för mycket tid från mitt liv.
Jelly Splash på Facebook. Åh varför Meygan. Är det bara jag som fastnar för dessa spel? 
 
Gjorde en gif när jag ändå höll på. Imorgon bitti är det sista dagen som jag ska äta penicillin. 
Det är ju positivt. Och på Torsdag kommer massa Västervikare till Vimmerby för att ha spanska med oss. Haha. Ska vara jätteläskig. No joke, är jag redan .:))) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0