Fiiint

Jag har orienterat idag. Gått över 1 mil och känt mig väldigt duktig eftersom det aldrig gått så bra som det gått idag. Och är så sjukt nöjd. Det bästa är att jag ALDRIG behöver orientera mer, för detta var sista orienteringen under min skoltid <3<3<3<3 
 
På onsdag så åker jag till min bebi och sover där till tosdag. För det är studiedagar torsdag-fredag och han åker till Polen. Jag är så superdupermega glad :$ 
Behöver bara vänta i 2 nätter och 1 dag. Men i för sig så lär vi inte kunna vara på 2 helger. Vilket suger :( 
Jag får helt enkelt stå ut. 
 
Min mamma kommer iallafall i helgen vilket är jättemysigt.
Hon stannar nog här till söndag och kommer hit tidigt på fredag. Längtar det med! 
Fin, fint blir det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0