I'M SO IN LOVE

Kom hem för en stund sen, ska snart lägga mig och se lite film tror jag. Eller serie. Får se.
Min helg har varit så chill, spenderat den med mor min och det enda vi gjort är att legat och degat hela helgen.
Kollat på film, segat i soffan och ätit som hästar. Så har min helg sett ut ungefär.
 
Imorgon åker mitt hjärta hem från Polen. Har saknat honom så sjukt mycket, ändå sov jag hos honom från onsdag till torsdag och det känns som de typ var flera veckor sen jag träffade honom.
What's going on? :( 
 
Hur eller hur så börjar en helt ny vecka imorgon. Och det börjar ganska bra.
Eller ja, det börjar bra.
 
Får mina pengar imorgon. ÄNTLIGEN.
På onsdag så är det koreografiafton där vi visar upp vad vi skapat för varandra.
Och på fredag åker jag till Stockholm vid 10 tiden och befinner mig i huvudstaden till söndag eftermiddag.
GREAT. Det enda som saknas är att jag kanske inte kommer hinna träffa mitt hjärta.
Vilket betyder att jag kommer sakna ihjäl mig :( GAAH.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0