I'M YOURS TO KEEP IF YOU WANT TO

Åhh, myser min finisen tröja. Det är SJUKT lång på mig. Nästan som en klänning. Eller det är typ en klänning :( 
Kort tjej, lång kille <3 Så det ska vara :$
 
Kommer inte kunna sova inatt.
Hatar att sova själv efter att jag sovit med Samuel. Känner mig så ensam då.
Det bästa när man sover med någon man tycker om eller med någon.. som man ah whatever.
Är att det ligger så nära, tätt intill. Man känner deras armar runt om, deras andetag i nacken. Deras hjärtslag. 
Och framförallt deras värme och närhet.
Och även fast jag kansker säger "deras" eller "dens" så är det bästa för mig, att det är "hans" min fina underbara pojkväns värme och kärlek som jag känner när vi sover. 

åhhh, jag vill inte sova själv :( 
 
Det gör inte saken bättre att han är i Polen nu.
I ett annat fucking land. Och här sitter jag. I min säng, och fryser.
Böööh, borde sova. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0