Mys

Hemma hos mig så är det fullt hus. Vi är 10 pers hemma. Krille och hans tjej kom på besök, Björn och Nadia är här i helgen, Jakob och Mattias, och min finaste och jag. Sen mommy and daddy. 
Känns som det kommer bli en lång natt. GOD DAMNIT. Jag är trött! 
 
Hur som helst. Idag så blev jag och Linnea klar med våran koreografi och det blev sjukt azum.
Vi har bara fått bra kritik hittilis, vilket kan tolkas på olika sätt om det är bra eller dåligt.
Det känns iallafall bra och det är ju huvudsaken. 
Dansar i 5 timmar idag så är rätt så slutkörd. Och nästa vecka så är det bara finslipningen kvar sen är det FÄRDIGT. GUD så gött.
 
Nu sitter jag i mitt rum med min fina pojkvän. Vi ska ner och se idol. Och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Helgen kommer bli superbra och jag mår bra :$ 
 
PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0