Oh my love don't fade away

Idag så gjorde vi något riktigt intressant på kommunikationen. 
Vi skrev tre positiva saker om alla i hela våran klass. Vi är 30 personer i våran klass.
Så jag har nästan 90 positiva saker skrivna om mig (många saker är ju faktiskt likadana menmen) 
Man kan säga att det ger självkänslan en liten klapp på axeln och man blir lite små pirrig av glädje. 
Även fast vi var tvungna att skriva så kändes det ändå bra att man lägger den energin på det. 
 
Jag gjorde det iallafall, jag försökte att skriva så mycket jag kunde som passade in enligt mig på de personerna jag skulle skriva om (alltså dem i min klass). 
 
Imorgon får jag hålla om min fina, mysa lite extra för att vi inte ses på för många dagar.
Får helt enkelt göra det bäst för oss imorgon.
På torsdag ska jag och Nea finslipa dansen och sen ska jag även jobba.
På fredag kommer mor min! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0