Så fina

Hej! 
Antar att jag suger på att blogga när jag har alldeles fullt upp hela helgerna. Men men, nu kommer jag inte får träffa min fina skatt på 2 helger så i'm a bit sad. Men det klarar vi. Vi har ju faktiskt den möjligheten att träffas på vardagar också, vilket är helt underbart. 

Fredagen: 
Jag dansade konstant i 3 och en halv timme, sammanlagt med morgonpasset så dansade jag 5 timmar. Vilket är helt sick. 
Men jag och Linnea blev som sagt klar med dansen och nu behövs det bara finslipas. 
Efter det så mötte vi upp Jesper och tog en fika och sen tog jag 4 tåget till Hultsfred för att möta upp min fina. Och sen tog vi bussen hem till mig och inte så långt där efter så kom min bror från Nybro med hans flickvän. 
Så kvällen blev väldigt lyckad, vi var fullt hus. Spelade kort, yatzy, och wii. Tror inte vi gick och la oss förrens vid typ.. halv ett eller något. Trevligt var det iallafall :') 

Lördagen: 
Det hände inte så mycket på lördagen mer än att jag, bebi, Nadia och Björn åkte till Västervik på kvällen och såg på bio. Vi såg på Familjetrippen som var förvånansvärt bra, och sedan åkte vi hem. Trötta som fan var vi också så konstigt nog gick vi och la oss väldigt tidigt. 

idag: 
Idag så åkte vi till Pauliström för att kolla på Mattias och Anders när de åkte cross. Vi kollade en liten stund sen så åkte vi hem. När vi kom hem sen så var vi super trötta och typ somnade i soffan, och bara låg och kollade på film och myste. 
Han åkte inte för så längesen nu. Och jag saknar honom redan, allting blir så tomt utan honom. 
Mitt rum, min säng, allt. Tur att vi kanske ses på onsdag. 

Jag mår så himla bra att jag inte ens har tid till att blogga. Det är riktigt läskigt faktiskt haha. 
Det enda jag egentligen gör är att tillbringa mina helger med Samuel och hans eller min familj, vilket är det absolut bästa på länge. 
Är helt säker på att valet att bli tillsammans med honom, var det bästa jag gjort på väldigt länge. 
Åh jag är så kär, han är så galet underbar. 

Oturligt nog så kommer vi som sagt inte kunna ses på 2 helger. Denna helgen åker han till Polen och min mamma kommer (vilket är jättebra det med) och helgen efter det så åker jag till Stockholm. 
Känns som tiden bara flyger förbi med massa grejer som hackar på. Jag hänger inte riktigt med. 

Förövrigt ska jag orientera imorgon, vilket är det värsta jag vet inom idrott.
Jag kan verkligen, verkligen inte orientera. Uscha. 

Min bebi sover men han är finast ändå :$ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0