SLÄPP MIG ALDRIG

Åkte direkt till mitt hjärta igår efter skolan. Kom fram runt 20 i 7. Fick bli väldigt många kramar och kyssar för att vi inte ses på ett tag. Jag saknar honom redan.
Vi kollade klart på säsong 8 av Dexter, vilket också var finalsäsongen. Kan inte fatta att det är helt slut. 
Jag ska inte spoila men blev nog ganska besviken på slutet ändå. 
 
Vaknade runt 7- halv 8 imorse. Samuel och hans mor och Arne skulle till Polen och de lämnade av mig hos Linnea. Linnea och jag tog sedan tåget in till Vimmerby för att dansa i några timmar. Sen åkte jag hem, bytte om och åkte till jobbet. Kom hem runt 8. Och är helt slut. 
Vill bara krypa ner mig i sängen och sova i evigheter.
 
Imorgon åker jag till mamma. Stannar där hela helgen. 
Det ska bli mysigt. MMMMM thaimat <3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0