Det var ett bra tag sen - jag vet, jag suger på att blogga

Egentligen så förstår jag inte varför jag bål håller på att behålla denna bloggen.
Kanske för att det är 2 trogna läsare som fortfarande tittar in här i hopp om att jag faktiskt ska uppdratera? 
Så, here we go: 

Det har hänt mycket sen nyår. För att försöka få det kort och för att jag inte ska pladdra för mycket, så tänkte jag väl att jag kunde visa lite bilder och skriva liite, ytterst lite om vad som hänt! 
 
I Januari så hände det väl inte så jättemycket. Väldigt stressigt i skolan och mycket efter nyår och jul.
Jag kommer faktiskt inte ihåg något minnersvärt av Januari alls om jag ska vara ärlig? 
Jag har nog tappat greppet om när allting hände i ordning, så jag tänker bara ta och berätta lite om bilderna helt enkelt (nu rubbade jag allt som jag tänkte göra haha). 
 
Okej, NU SÅ. Here we go! 

Den här bilden minns jag för att jag vet att jag var påväg till Växjö för att fixa mitt PUT. 
Jag kommer ihåg att jag gick runt på stan, spräckte min byxor och köpte med mig ett par riktigt fula byxor för 99 kr. Nu har jag dock hittat ett par andra nya byxor som är guld värda, så ska inte klaga. 
 
 
Det här minns jag för att jag satt hemma med Samuels syster Sofia och väntade på att han skulle komma hem. Då så lekte hon med mitt hår. Hon gjorde en fiskbensfläta och en waterbraid. 
Båda gångerna var hennes första gång, och jag tyckte hon var riktigt duktig! 
 
 
Eftersom jag faktiskt inte har shoppat så mycket på senaste tiden då jag sparar alla mina pengar till resor (för jag ska till England och kanarieöarna snart) så har jag inte haft tid för att shoppa. 
Men det här har iallafall min kära garderob fått nöja sig med + en långkjol, 2 underkläds set till och ett halsband. 
 
 
Och inte nog med det så har vi fått två tillskott till i familjen. Luna och Pluto. Dem är helt underbara och sociala, älskar dem så sjukt mycket. Så nu har jag alltså tre chihuahuor! 
 
 
Sen så har jag och Samuel hunnit haft våran halvårsdag i Mars. Då jag även var på balettakamin. 
Det som är planerat nu är att han ska ta körtkort i maj, jag kommer förmodligen om allt går bra få sommarjobb på äldreomsorgonen i Högsby. Den 16 april till 20 april ska vi till England, han och jag. Sen den 23 april till den 30 april är jag på Playa Inglés i Kanarieöarna. Så jag är VÄLDIGT GLAD. 
 
 
Sen så har jag även köpt biljett till Bråvalla, då jag ska få se min största idol ever. Lana del rey. 
Det ska bli så jävla mäktigt och underbart, och jag ryser bara så fort jag tänker på det. 
Och inte nog med det så slutar jag 2an om ungefär 2 månader. Och har bara 1 år kvar av gymnasiet. Jag ryser bara av tanken att ta studenten och börja mitt liv på riktigt. 
 
 
Det går bra nu, mitt liv är så jävla bra nu. Jag är 18 år. Det här året är så sjukt nice. 
Jag kan verkligen inte klaga, jag är lyckligast i världen på alla plan just nu. 
Det går så bra med allting att jag är helt mållös. Jag hoppas det fortsätter så här ett bra tag till.
Nu har jag dock en kaotisk vecka att se fram emot. Såhär kommer det se ut: 
 
Måndag: Utvecklingssamtal, genrep, engelska semenariet 
Tisdag: Svenska semenariet, plugg 
Onsdag: Samhällsekonomiprov, plugg, genrep 
Torsdag: Dansuppvisning vid 19:30, genrep 
Fredag: Dansuppvisningar, vid 11:00, 13:00 och 19:00 
Lördag: Chilla, plugga
Söndag: Plugga 

Måndag: Packa till England 
Tisdag: Åka iväg till Samuels mormor, sova där 
Onsdag: ENGLAND
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN en uppdatering. Du får blogga bättre tycker jag! Förresten, fan va kul med England! Är så avis på dig men hoppas att det blir allt du föreställer dig :'D

Svar: Hahah åh, förlåt för dålig uppdatering :( men jag ska bli bättre!
Meygan Phanngam

2014-04-06 @ 21:34:37
URL: http://emmaww.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0