Har aldrig förstått det där med att INTE kunna bjuda på sig själv

Haha jag är så sjukt nervös för att åka på onsdag.
Vet inte varför det pirrar i magen så otroligt mycket, men nervös. Jotjena, det är jag minsann.
Dricker te i all ära och snapchatar. Försöker att lugna ner mig genom att ta fula ego bilder på mig själv samtidigt som jag skickar fula bilder på snap.
 
Don't you believe me? Haha, kolla på den här då:
 
 
Har aldrig förstått mig på det där med att inte kunna bjuda på sig själv. Jag menar, kom igen. 
Kan du vara snygg, kan du nog vara ful också. Jag kan. Ni anar inte vilka hemska grimaser jag kan göra. HAHA. 
 
Dock så vet jag ju att jag har en lite finare sida hos mig också som tur är.
Nu ska jag spela lite isac, kolla på sn och försöka sova. 
Imorgon åker jag till oxelösund (tror jag det hette?) och tillbringar natten med min pojkvän hos hans mormor och morfar för att sedan bege mig tidigt på onsdagsmorgonen till Skavsta! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0