Jag borde verkligen...

Jag sitter och beklagar att jag vill ha en bättre och vältränare kropp.
Säger att jag inte är nöjd med den kroppen jag har även fast jag tränar så mycket som det bara går (eller snarare så mycket som jag bara orkar). 
Men jag kanske borde fokusera lite mer på styrka och att forma min kropp istället för att bara dansa? 
Jag kanske framförallt borde fokusera på kosten och vad jag stoppar i mig och hur mycket? 
 
Det jag vill är att få en vältränare och hälsosammare kropp. Och det är inte för någon annan skull än min egen. 
Det första man måste börja med är att få psyket till att göra det också. 
Jag måste bara gräva lite i min hjärna och få det först innan jag kan börja på riktigt. 
Det. Kan. Nog. Ta. Ett. Tag. 
 
Har ju faktiskt ganska mycket i mitt liv nu som pågår. Men en annan träning kanske gör mig avslappnad? 
Hmm, någon som har bra tips på vad man kan göra som är bra träning för kroppen? 
Till ex att gå? Ger det en bra kroppsform eller ger det mer konditation? 
Kanske borde göra mer armövningar. Eller är det gymmet som gäller? Tjejen med aboslut noll koll här i dalen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0