Jag lever, jag lovar!

Efter mycket om och men så lever jag. Jag tänkte göra en bloggpaus under dem här dagarna som jag är i Playa del Inglés och därför skriva sen när jag kommer hem (kommer förmodligen hem på onsdag natt/torsdag). 
Då ska jag packa upp, göra mig i ordning sen på kvällen hade jag tänkt att följa med min kära efterlängtade pojkvän hem om jag inte svänger in till saknade Josefine en stund i Hultsfred.
 
Gör en uppdatering med bilder och text när jag har tid som sagt. 
Nu ska jag bara försöka njuta och slappna av, för det kommer jag inte kunna göra när jag kommer hem haha.
Sitter just nu på hotellrummet och har nyss ätit frukost. Ska snart ut och sola och bada och bli ännu brun(are). 
 
Kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0