Packat och klart

Idag har det verkligen varit en såndär jobbig dag som man är tvungen att göra massa saker på. 
Jag har duschat, ätit, städat mitt rum, packat till England, plattat mitt hår och fixat Samuels och min tavla. 
Känner mig riktigt duktig faktiskt och nu vill jag bara kolla på sn eller läsa boken jag lånade på bibblan idag och bara TA DET LUGNT. 

Kommer dock sluta med att jag lär spela Binding of Isaac istället (hur kan man bli så spelberoende av ett spel?!?) 

Jag är faktiskt lite smånervös inför på onsdag. Men det kommer nog gå bra ändå. 
Kan nog inte riktigt beskriva hur det känns att faktiskt få komma bort från Sverige ett tag. 
Och hur bra mitt liv faktiskt rullar på just nu. I can't complain at all!!! 

Här är iallafall boken jag ska börja läsa (har typ bara läst 20 sidor av 500 än så länge haha). 
Jag har sett filmen. Vart besviken dock, handlingen och allt verkar så jävla bra och filmen var inte alls som jag hade förväntat mig (förvånande va?). Så jag hoppas böckerna är bättre. Jag ska även låna The mortal instruments imorgon också! Har blivit en liken boknörd igen. 
 
 
Sen så har jag fixat lite med våra tavlor. Här en gif på min tavla. 
Jag blev så nöjd så! 
 
 
 
Den kommer hänga så fint på väggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0