Uppvisning - Första dagen - Check!

Idag så har det varit en bra dag. En toppen dag i skolan som både började bra och slutade bra.
På mattelektionen fick jag för mig att göra en loppa. Dem som vågade att testa min loppa fick göra det! 
 
Ida skrämde Jennie på mattelektionen. Linnea och Natalie fick skicka ett pinsamt sms och Jesper fick leka blind i 10 minuter och skämma ut sig för halva skolan. Man måste leka någon gång, inte tappa bort sin barndom, haha.
 
Efter klockan 4 så var det genrep. Showen skulle börja vid halv 8 men vi blev nog några minuter senare. 
Det gick så fantastiskt bra ikväll att det är sjukt, det verkligen KÄNNS så sjukt bra. 
Så nu är jag fett taggade till dem tre uppvisningarna vi har imorgon, vi har en vid halv 11, 1 och 7 på kvällen.
 
Nu ska jag titta på top model och försöka sova. Jag har faktiskt sov morgon imorgon! 
Ska inte samlas förrens vid halv 10. SÅ NICE.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0