Andra advent

Idag så är det redan andra advent. Tänk så fort tiden går! Om 2 veckor, ungefär, så är det jul. Nästa vecka ska jag strosa runt och söka efter sommarjobb i Hultsfred och Vimmerby. 
 
I fredags tittade jag (och säkert många andra i Sverige med) på idol. Jag har alltid hejat på Mollie men aldrig tyckt att Lisa har varit dålig. Så båda var verkligen värda att vinna. Det spelade ingen roll vem som vann för mig. Jag tror att båda kommer gå långt ändå! Lisa är otroligt duktig teknikmässigt och Mollie har en sån connection med sina fans. Båda egenskaperna är kanonbra! Det här året har varit ett superintressant idol år. 

Igår så hann extra mor och jag göra jul kola, och kola med nötter i.Jag längtar faktiskt väldigt mycket till jul. Mer än vanligt. Jag tycker inte jul är en sån big deal egentligen men iår så känns det faktiskt väldigt bra. Kanske är för att man har blivit mognare och uppskattar det mer på ett annat vis? Eller hmm.... 
 
Idag ska hon göra knäck då jag och Samuel ska äta middag hos Jakob, hans kusin. Det ska bli roligt. Jag sover sedan hos Samuel för vi har inte varit på hela helgen (förutom en stund i fredags). Så jag har inte hunnit gosa så mycket  med Balrog. 
 
Nu ska jag börja packa lite sen ska jag nog åka. Skriver mer sen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

Ha en bra vecka :)
Ska det bli härligt med jul snart? :)

Svar: Ja faktiskt, det ska det :) För dig då? :)
Meygan Phanngam

2014-12-15 @ 21:44:49
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0