14 månader

Idag så har jag varit i skolan till strax innan 18:00. När jag kom hem till Hultsfred till min plutt så åkte vi iväg till Willys och handlade mat. Det blev hamburgare på menyn och asgott var det också. 
 
Vi har kollat på Black Sails och umgåtts. Det är ju trots allt våran 14 månaders dag idag. Att tiden kan gå så fort. Imorgon är det en heldag i skolan som väntar men ska även ta en fika med Natalie efter skolan också. 
När jag väl kommer hem så ska jag bara slappa och möjligtvis plugga om jag har ork. 
 
Nu ska vi se Northenlion och gosa. Måste samla kraft till veckan. Det är bara måndag, trots att det känns som onsdag. Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans. Glöm inte att kolla på PH också för det skippar jag ikväll. 
 
En gosbild på mig och mitt hjärta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0