Det är inte alltid så lätt

Idag så har det gått så otroligt fort i skolan. Jag har jobbat på ovanligt bra och har fått ganska mycket gjort. Imorgon är vi också "lediga" då vi håller på att jobba med ett jätte stort arbete inom pedagogisk ledarskap, pedagogik och organisation samt svenska. Så vi får jobba med det hemma. 
MEN vi i dansprofil och kulturskolan har ju den första föreställningen imorgon, så ska in till Vimmerby vid 15:30 redan. Imorgon ska jag också baka lussebullar med min extra mamma och ta en välbehövlig sovmorgon. 
Har också tänkt att använda mig av min färgbomb till mina toppar (ja jag saknar mitt hår när jag hade röda toppar, det var då jag trivdes som bäst i mitt hår). Färgbomber färgas ju ändå ur relativt fort. 
 
Förövrigt har jag målat mina naglar röda 

 
Scrollat runt i min mobil efter en ego pic som är värd att visa. (tar inte tillräckligt bra ego pic längre wtf?) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0