Fullt upp

Hej på er! 
Jag har haft fullt upp sen i onsdags så har inte riktigt hunnit skriva så mycket. Det har gått så attans fort, tiden går så attans fort. Vad händer egentigen? Nu är det bara 3 veckor kvar av HÖSTTERMINEN i TREAN? 
Jag går snart ut gymnasiet. Jag ska snart börja mitt liv på riktigt. Och jag är både glad och ledsen för det.
 
Men i onsdag och torsdag så hade vi föreställning på teatern i Vimmerby. 
Det var fullsatt båda dagarna (konstigt då det var slutsålt) och imorgon så ska vi göra en sista uppvisning, en extra uppvisning för att det var så många som ville se föreställningen som inte hann köpa biljett. 
 
I Fredags så var jag på Sacomässan där det var massa universitet från olika städer i Sverige som kom och pratade om sina skolor, utbildningar och möjligheter som dem kan ge oss blivande studenter 2015. 
Jag trodde att jag hade en aning koll på vad jag skulle studera till eller göra efter gymnasiet. Men helt ärligt, efter Sacomässan så känner jag att jag har faktiskt noll koll. Och vi ska söka senast i April. Herregud. 
Vi kom hem från Stockholm relativt sent på kvällen och jag åkte till Samuels mamma i Högsby där dem väntade på mig framför idol. Vi pratade och umgicks sen gick vi och la oss relativt tidigt.
 
Igår så var jag på dop för Samuels systerson och Samuel blev Gudfar. Han var så otroligt stilig och Nathan (systersonen) var jätteduktig i kyrkan. Efter det så åkte vi till Samuels syster i Mållila, hade lite fika kalas och drog sedan vid klockan 5-6. Vid 8 så träffade jag Ida, Nattis och Fanny. Vi åt på bambugården och pratade lite om allt. Nattis fyllde ju trots allt 19 år. Grattis igen snyggingen! Vi gick vidare till Samuels kusin Jakob. 
Där drack vi lite, spelade massa charader och "med andra ord" som var jätteroligt. Vi kom inte hem förrens 3 inatt.
 
Idag så har jag sjungit in första advent i kyrkan. Efter det så har jag och Samuel bara vilat. Vi har kollat på AHS och gick och storhandlade samt kollade in julskyltningen i centrum här i Hultsfred. Och nu, nu sitter jag här. Jag ska kolla på Grey's Anatomy och bara TA DET LUGNT. Ska hem till mig senare ikväll. Men innan det, ska vi äta ostkaka och bara gosa in första advent tillsammans. Ha en fortsatt trevlig kväll :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0