Halloweenparty på @Prime

Igår så var jag på Halloweenfest på Prime i Vimmerby med några av jordens härligaste människor. Samuel hade på sig världens coolaste kostym som han borde ha vunnit på (VARFÖR gjorde han inte det egentligen?). 

Jag stressade som attan för att komma hem lagom i tid då vi egentligen skulle ha börjat förfesta vid 7 men Samuel och jag kom hem runt kvar över 8 och då hade jag inte ens börjat sminka mig!

Pågrund av stressig kväll tog jag inte så mycket bilder utan det blev några dåliga bilder istället. 
Men jag var iallafall..... en clown/cirkus inspirerad varelse. Och nästa vecka ska jag vara Frankenstein och jag är såååå pepp på den Halloweenfesten!

Förövrigt är jag mörkhårig nu. Ni ska få en bättre bild sen. Och jag är SÅ otroligt nöjd och känner mig tusen gången finare i det här. ÄNTLIGEN känner jag som mig själv igen. 

Idag har jag förövrigt ett huvud som värker men det börjar gå över. Och så ska jag snart iväg och sjunga med kören. Det är trots allt minnesgudstjänst idag. En dag där man ska minnas dem som har gått bort. 
Därför lägger jag en extra tanke på min far idag när jag ska sjunga. Jag älskar dig, från jorden till månen och tusen solsnurrar åter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0