Kärlek på högsta nivå

Eftersom jag egentligen bara vill spy galla över hur mycket kärlek jag har att ge till den här människan så vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Jag vet bara att jag älskar han så_jävla_mycket att hela hjärtat kvävs och huvudet sprängs. 

Och det är inte så farligt som det låter, även fast det gör ont i hela kroppen ibland. Av tanken att jag någon dag kanske förlorar honom. Så finns det inte i mina banor. Det vi har nu, det vi hade igår, det vi kommer ha imorgon, kan ingen ta ifrån oss. 

Spänning blir till trygghet och nyfikenheten utvecklas till vanor. Jag vill göra allt om och om med dig. Att dela kärleken med dig är så underbart, på gott och ont. Och jag har aldrig känt mig mer som jag, förrens jag träffade dig. 
 
 
Bilden är ritad utav hans syster Sofia Siven. Hon är jätteduktig på att teckna (som ni ser på bilden). 
Gilla hennes Facebook-sida här: https://www.facebook.com/SofiasStudio?ref=ts&fref=ts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0