Kvällspyssel

Ikväll kände jag för riktigt svarta och blanka naglar. Och så fick det bli. Superfräsht känns det också. 
Nu är jag hemma efter skolan och körövning. Vi övar till Första advent och som vanligt har jag fullt upp om helgerna (jämt) som det ser ut nu så ska jag på en utbildning för Slagfärdiga med min bonus mor och hennes bror. 
Det kommer bli väldigt roligt och intressant. Jag ser mycket fram emot det! 

Förövrigt så har jag gjort ett naturkunskapsprov idag. Som handlade om kemi (jonbildningar, metallbindningar m.m) som det kändes så gick det nog bättre än förväntat.
 
Nu ska jag platta mitt hår för morgondagen (jag är alldeles för lat för att platta mitt hår på morgonen så måste göra det dagen innan pga det är så tjockt och tar så lång tid). Har spelat lite Isaac idag också och ska se på Grey's anatomy. Jag förtjänar en slapp måndag. 
 
Förövrigt har jag börjat kolla på Black Sails. Det verkar vara en jättebra serie så ska fortsätta kolla på det. Tycker ni om GoT och Vikings borde ni verkligen se det! 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0