Min helg

Min helg har varit jätterolig! Först så fick jag och Samuel besök av Kayla och Mathias som kom till oss i fredags. Sedan åkte vi och handlade lite gott till kvällen. Det blev tacos och chips, dipp m.m 
Efter det kom även Jakob och Alexandra, och sist kom Pontus!
Tanken var att vi skulle ha Freddy krueger maraton men alla bara pratade så det blev som ett bakgrundsfilm istället vilket var nice det med. 
 
 
På lördagen så var det sista halloweenfesten för iår. Jag var utklädd till Frankenstein's brud och blev halvklar med min utklädnad innan vi skulle gå. Festen var väldigt rolig, dock kom det inte så mycket folk som vi hade hoppats på. Men det var roligt iallafall! 
Mathias vann och priset för bästa utklädnad vilket var jätteroligt, han bjöd oss alla på champange. 
 
 
I söndags så lovade jag Alexandra som hade hyrt lokalen att hjälpa till och städa. Det blev att plocka upp alla burkar, flaskor, sopa golvet, moppa golvet, tvätta av, städa toaletterna, flytta iväg högtalarna m.m
Dum som jag var så hann jag inte komma hem och fira min bonus pappas dag på farsdag. Så idag får jag ge han en extra kram när jag kommer hem från körövningen. 

Nu sitter jag i skolan och jobbar på min ledarskapsrapport som ska vara inne om en månad. En stor rapport som innehåller 3 olika ämnen i skolan (ped.leg, ped.org och svenska). Så nu måste jag jobba på. Skriver mer ikväll, då ska jag pyssla med mina naglar. Får se vad jag hitta på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0