Nu tar jag helg!

 
Hej på er! 
Idag så har det varit massor av glädje i skola. Först så.kom det en gäst/ledare på besök och berättade om hans ledarskap. Han är ledare för Vimmerby If. Sedan så började jag, Jessika och Jesper planera för våran lektion som vi skulle hålla till IM eleverna. 
 
Dem vad så tacksamma, så glada och roliga. Dem tyckte vi var så bra att dem bjöd oss på deras jul fest i december. Vilket jag ser fram emot. Dem ska ha med sig mat från deras hemland och musik, så det kommer bli super spännande! 
 
Nu är jag påväg till Samuel. Det ser ut att bli en lugn fredags trots allt. Vi ska hem till mig och äta middag, kolla på idol och bara umgås. Sen ska vi hem till Samuel och sova där. För imorgon kommer Alexander på besök. :) 
 
Dagens look, i väntan på tåget. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0