Planering

Okej så här ser min helg ut just nu.

Fredag
Antingen så ska jag på en klassgrej, där vi ska ses i skolan på kvällstid. Vi ska kolla på film, spela spel, köra fem kamp och bara umgås med varandra. Det låter roligt men det verkar som det är ganska många som inte ska gå. Vilket är tråkigt så vet inte redigt om jag heller ska gå. Eller så stannar jag hemma, umgås med min familj och syster dotter som är på besök då jag ska upp tidigt på lördag. 

Lördag 
Jag ska till Norrköping. Vi ska ha en föreläsning och utbildning om Slagfärdiga och lyssna på en föreläsare. Det ska bli otroligt roligt faktiskt och väldigt intressant. Det är en hel dag så är inte hemma förrens på kvällen. Tror jag åker hemifrån runt 7-8 tiden. Senare när jag har kommit hem så kommer Samuel till mig också. 

Söndag 
Då ska jag vara med Fanny en stund. Vi ska göra fruktsallad och dricka kaffe som gamla tanter. Umgås och bara chilla. (låter som en perfekt söndag). 
 
Det är alltid något på helgerna för mig. Jag förstår inte hur jag aldrig kan vara ledig. Inte ens på vardagarna? Inte ens på helgerna. Det är ju då man ska ta det lugnt och vila. Haha, jadu. Vila. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0