Rolig och lärorik helg

Hej på er. Nu var det några dagar sedan jag bloggade och har väl rätt mycket att berätta samt x-antal bilder att visa. Det har varit en lärorik och rolig vecka. En fartfylld och vilolös helg men det har rullat på som det ska ändå. 
 
Fredags: 
Först så var jag i skolan till 3 - halv 4 för att sedan bege mig i väg med familjen till Västervik. Där gick vi lite på stan och sedan åkte vi hem för att jag skulle på klass träff i skolan! 
Klass träffen med skolan var så otroligt roligt. Vi har nog inte skrattat så mycket tillsammans någonsin. Och det kändes verkligen som att alla hade det väldigt roligt. För mig kändes det som att alla kom varandra ett steg närmare och vi ska försöka hålla i den här sammanhållningen. 
 
Vi lekte massa lekar. Körde femkamp (som sedan blev till en fyrkamp pga tidsbrist). Vi körde blindboll som var asroligt även fast jag fick en liten fläskläpp. Vi körde twister, hela havet stormar, kropp mot kropp och några andra lekar. Det var SÅ OTROLIGT ROLIGT. 
 
 
Vissa bilder är lånade av Maja Danlid. :) 
 
Lördags: 
Igår var jag tvungen att stiga upp klockan 7 för att bege mig iväg till Norrköping med min bonus mor för utbildning och föreläsning med Slagfärdiga. Utbildningen som min mamma höll var jätteintressant och nu känner jag verkligen att jag har lite mer kött på benen. Det ska bli ett intressant projekt att vara ungdomsrepresentant för Slagfärdiga. Om ni vill veta mer om Slagfärdiga så gå in och läs på http://slagfardiga.org/

Vi lyssnade också på en föreläsning av Helen Lindell som har skrivit boken Bortvald. Jag har tyvärr inte läst boken än men jag ska göra det så fort jag har tid. Hennes föreläsning var dock väldigt känslosam och riktigt bra! 
 

Min facelook i lördags: 
 
 
Idag: 
Har det inte hänt något speciellt alls. Jag håller på att tvätta, jag måste skriva klart min hemtenta i filosofi och sen belöna mig själv med att kolla på Vampire Diaries och American Horror Story. 
Samuel kom till mig igår och vi har inte gjort ett skit. Han åkte för en stund sen och nu sitter jag i soffan. En välbehövlig söndag. Imorgon så har Samuel och jag 1 år och 2 månader. Tiden går SÅ FORT.
 
Jag ska kanske måla mina naglar också. Om jag har tid. Får se vad jag hittar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0