Skolångest + fin besök

Dagen har spenderats med Bella. Vi har pratat, pratat och pratat. Lekt med mina hundar, kollat på balklänningar, lekt med hår och ätit mat. Det var jätteroligt att hon kom hit, vi har inte varit på ett bra tag. Så saknad har hon varit. 

Skolan börjar imorgon efter en veckas lov och jag ser faktiskt inte fram emot det. Det har hänt otroligt mycket på lovet som jag har sett fram emot samt tyckt varit asroligt. Tillexempel har jag blivit nämre gamla vänner, jag har festat relativt mycket, jag har varit hos frisören, sjungit på en minnesgudtjänst och tatuerat mig. Mitt liv har varit produktiv och rolig. Dock har jag inte hunnit plugga mycket alls (vilket är väldigt dåligt och jag borde lägga i en växel nu). Har inte heller hunnit övningsköra. Men får göra det nästa vecka. 

Imorgon ska ska Kayla med mig till skolan vilket jag ser fram emot. Och på tisdag så kommer Binding of Isaac - Rebirth ut. OCH JAG DÖR AV GLÄDJE. ASDASDLASD <3333 
 
Här är en påbörjad waterfail braid. Men jag gjorde om den och den andra blev tusen gången bättre. 

 
Här är dagens facelook hihi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0