Spontan tripp till slutdestination

Igår så spelade Samuel och Alex in musik medans jag satt och kollade på Grey's anatomy och lagade mat. Eftersom det var en sån tråkigt dag så tänkte jag att jag orkar inte sitta här och inte göra någonting så jag bestämde mig att dra till Emma där Ida sa att hon skulle. Så det blev en spontanfest hos Emma igår.
 
Eftersom jag inte hade köpt en biljett till Veronica Maggio och kände inte för att dra till Metropol så följde jag med Felicia, Sven, Ida och Alice hem till Alice (som förövrigt bor mittimot Samuel och Felicia bor granna med honom i andra byggnaden). Vi satt och pratade, spelade "jag har aldrig" och pratade spökhistorier. 
 
När klockan börajde närma sig 01:00 så drog jag mig hemåt mot Samuel som fortfarande satt och fixade ihop musik med Alex. Men dem blev typ klara några minuter efter att jag kom hem. Då kom Jimi dit och vi satt och pratade någon timme. EFTER det så gick jag och Samuel och la oss. 
 
En lång lördag. Och ännu längre söndag. Jag har bara suttit och kollat på Grey's anatomy HELA dagen idag. 
SÅ SKÖNT. 

Målade nya naglar igår också (eller var det i fredags? kommer inte ihåg) 
 
 
Bilder från igår. Suddiga och bra. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0