Te i all ära

Idag så har det varit en riktigt seg dag. Jag och Samuel vakande lite innan 8 men somande om igen och vaknade inte förrens stra innan 12. Idag har jag inte gjort något mer än att slappa. Det har jag verkligen behövt då jag har varit så utmattad hela veckan och däckat innan 10 nästan varje dag jag kommit hem från skolan.
 
Så nu sitter jag med en kopp te och ska kolla på serier. Samuels vän Alexander är också på besök så dem sitter och skriver musik. Själv så ska jag plugga och kolla på grey's anatomy hela lördagen. Känns som en bra, men tråkig (det får faktiskt lov att vara tråkigt ibland) lördag. 
 
Hoppas alla som är ute på Veronica Maggio har kul ikväll. Hade gärna velat gå men kände att jag inte orkade. Jag väntar till julfesterna i december istället. Och försöker lägga all energi åt att hämta energi till nästa vecka. Som kommer vara lika turbulent som denna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0