Tisdags fika

Min klass har bestämt att varje tisdag så ska vi ha fika. Alltså en tisdagsfika. Det har fungerat hittils och det är faktiskt jättemysigt att vi kan göra det tillsammans. Idag var det väldigt chockladigt, hembakat och gott!
 
Sen har jag en väldigt söt kopp till tisdagsfikat (akut köpte den på konsum för någon vecka sen). 
 
 
Nu är jag hemma. Tänkte skriva lite på min ledarskapsrapport och gosa med mina hundar. Min kväll blir väldigt lugn och det känner jag att jag behöver. Imorgon ska jag nog sova hos Samuel pga sovmorgon på torsdag (som alltid). 

 
På fredag så är det bestämt att vi alla i klassen ska ses i skolan på kvällen och sova över (för dem som vill). Jag ska dock inte sova över på grund av att jag ska till Norrköping på utbildning på lördag (skriver mer om det senare i veckan). Och på söndag, som det ser ut nu ska jag träffa Fanny!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0