Aftereight drink!

Jag provade nyss att göra en after eight drink. Man behöver inte så mycket för att få till en riktigt mumsig drink som inte smakar så mycket alkohol alls. Och gott är det också (för oss after eight älskare). 
 
Först så tog jag minttu, sen baileys-chocolate-luxe och sen tillsatte jag mjölk och blandade ihop allt. = KLART. 
 
Det ser ut som vanlig oboy och smakar som oboy med mintsmak (after eight). 
Men var försiktig så att ni inte sätter i för mycket minttu eller för mycket baileys! 
 
Självklart så kan man bara köpa minttu och vanlig oboy, så kan man slippa baileysen men jag tycker om det "lilla extra" som baileysen ger (lite extra smak av choklad och så passar det så bra med minttun) så jag får unna mig lite! 
 
Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag bänka mig framför datorn och kolla runt lite på Dresslink (y).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0