Förbereder för Halloween

Snart är det dags för Halloween och som det ser ut nu så ska jag på två halloween fester. En fest där det är skräckfilmstema och en fest där man får klä ut sig precis hur man vill! 
Jag har bestämt mig för att klä ut mig som min version av Frankenstains bride. Och på den andra festen vet jag inte riktigt vad jag ska vara än. 
 
Det här är det jag ska beställa nästa vecka (tror jag) till Skräckfilmstemat! 
Som  tur är så har jag det mesta hemma. Jag har vit färg, blod och nål och tråd (tror jag). 
Sen så är resten bara vanligt smink. Så det kommer nog bli superbra! 

Tips på vad man kan  vara på den andra Halloweenfesten tas gärna emot! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0