Halloween Inspiration

Idag har jag haft en väldigt produktiv dag. Jag har varit och handlat lite röd färg till min halloweensminkning imorgon (ska på Prime i Vimmerby, på deras halloweenfest). Har velat fram och tillbaka på vad jag ska vara eftersom jag inte hinner beställa hem något så har jag fått ta det jag har hemma. 

Efter att jag spånat fram och tillbaka. Jag har velat mellan Alice Madness, Sugar skull och ett Cirkus Freak. 
Det slutade med att jag får bli ett Cirkus freak! 

Jag har haft sån beslutsångest eftersom man har fått välja PRECIS VAD MAN VILL att klä ut sig till och jag vill ju klä ut mig till ALLT! Men nu är det klart iaf. Imorgon blir jag  ett Cirkus freak som tycker om att skära upp mina händer (inte mer än så säger jag inte) och nästa helg ska jag vara Frankenstein's bride. 

Åh i love Halloweeeeeen. 
Här kommer lite inspiration till er som inte vet vad ni ska vara till Halloween, både lätta (saker man säkert har hemma) och några sminkningar med lite mer kvalite och som krävs andra specialeffekter som ni måste beställa hem (troligtvis). 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0